星期四, 二月 09, 2006

1600 km 的旅程... (二)

除夕

除夕的这一天,天气好好,早晨的太阳暖暖的照在 Abiyaya 身上,好舒服呢,嗯,妈妈,让我再赖床一下,可以吗?



苏家的传统是除夕早上要到万佛殿去祭拜婆婆,好吧,该起身作准备了!


这是 Belle 姑姑在给我烫衣服,拜托你囉,Belle 姑姑!


看,我的新衣服,是 Belle 姑姑送的唷!很淑女hor,可惜爸爸没有通知我要拍照,害我不够淑女,嘻嘻!

4 条评论:

匿名 说...

really soo cute and pretty...don't really look like mummy now...muahahaha =p

雅雅和茶媽媽 说...

Anonymous! You dare to say I am pretty and doesn't look like mummy??? Wait my mummy found out who you are then you will be in trouble... hahaha... but for Abiyaya, I am happy u said I am cute and pretty lah, thank you! ^_^

匿名 说...

Abiyaya, you're putting adverts on your blog! Oh no...

雅雅和茶媽媽 说...

ya lor, papa is fiddling with the features in Blogger...what to do...