星期二, 六月 13, 2006

为下一场演唱会热身...

昨天, 我的经纪人告诉我, 他正为我筹备另一场演唱会, 让那些错过我第一场演唱会的粉丝有机会来看我的现场表演.

我为这个安排感到兴奋不已, 不行, 我得开始勤加练琴才可以, 让我的下一场演唱会更精彩、更多元化...



, , , ,

9 条评论:

凯雯,凯馨 说...

妹妹开始学钢琴了?
太厉害了。

匿名 说...

yaya,

please reserve two tickets for me, ok?

uncle leng

匿名 说...

VIP ticket for me please, must be front roll ya.

匿名 说...

belle gugu again.

4 vip tickets please. 1 for apple ah yi, 1 for annie ah yi and 1 for your god dad.

please remember to reserve 1 for your god dad (if not he gonna give away your 2 beatiful dresses to some1 else).... vry pe....y. hoh..

errr.....

匿名 说...

aiya god dad has just got yaya the official dresses for yaya live performance. hope to send down soonest and in time for your performance. belle gu gu trying to stir n create havoc between us, ignnore her- she jealous, haha... anyway also got her 2 dresses too(havent paid lah, thats why she fuming)
so what is yaya getting for god dad for the coming father's day???

荦怡 说...

好期待!可为我留张票吗?
这回我可不想再错过了!

匿名 说...

这次我有机会做那个嘉宾吗?如果可以的话,可不可以顺便选做神秘的那种呢。

匿名 说...

雅雅姐要热身到什么时候啊?我都有点等不及了.距离太远,虽然不能去现场观战,但是无比期待卫星直播噢

匿名 说...

Very nice site! » »