星期二, 十二月 18, 2007

我回来了! I am back!


我的十天旅游结束了,游玩了小半个大马半岛(吉隆坡实兆远金马仑高原槟城,以及麻坡),说真的还有点想念新加坡的朋友们。最常挂在我嘴边的是「阿妹」(旨慧姐姐)和旨吟姐姐、Hagen 与 Mogan 哥哥、玮琪姐姐等。

My ten-day vacation has ended. After visited almost half of the penisular of Malaysia (Kuala Lumpur, Sitiawan, Cameron Highlands, Penang, and Muar), I started to miss my friends in Singapore. During the vacation, I often mentioned ah-mei (Zhi Hui jie-jie) and Zhi Yin jie-jie, Hagen and Mogan koh-koh, Wei Qi jie-jie etc.

当我终于见到他们的时候,我高兴得说不出话来!我第一个见到的是玮琪姐姐,我们俩就这样痴痴的隔着铁门望着对方傻笑,在旁边「看戏」的我爹快笑出声来。

The time I see them again, I was so happy that I don't know what to say! I met Wei Qi jie-jie first, both of us just staring at each other and smiling for quite a while.

后来见到「阿妹」和旨吟姐姐的时候,我更是兴奋得尖叫,不停的笑着喊「阿妹」、旨吟姐!我因为还不懂表达自己高兴的情绪,唯有逐一的喊在场的人的名字来表达我的兴奋,这举动却让大家笑弯了腰。

Later when I saw ah-mei and Zhi Yin jie-jie, I was actually shouting excitedly, calling "Ah-mei, Zhi Yin jie-jie"! Since I don't know how to express my happiness and excitement, I repeatingly calling everyone who were around, and everyone were laughing.





可是,回来之后,我竟然又想念吉隆坡的小表弟、实兆远的大表弟。。。

However, now I started to miss my youngest cousin brother in KL and younger cousin brother in Sitiawan...

1 条评论:

匿名 说...

Hey, who's this new baby? Is he abiyaya's boyfriend?? :-P