星期三, 五月 17, 2006

理发记

最近天气实在是太热了, 加上印尼火山又要爆发, 我的头也热得快爆炸了!

趁着本地知名的儿童理发师莅临本舍(曾经上过阿姐郑惠玉的电视节目哟!), 妈妈赶紧请她给我理发.

这已是自我出世以来第四次理发哟.


看得出我的理发师是谁吗?

猜中的首三人将各获得 L size 尿片一片.


, , , , ,

3 条评论:

jeen 说...

雅雅很有脸哦!请到那么出名的阿姨来为你理发,快放理发后的照片让大家看嘛!

匿名 说...

so get ready a piece of L size diaper for god dad, must be mummy poko one hoh. the answer is aunty nancy lah.....maybe i should change my stylist too, must request to aunty nancy soon before the queue gets longer...

雅雅和茶媽媽 说...

jeen 阿姨, 你要有耐心哟, 不然妹妹会和我一样性子急呢!嘻嘻!


aiya god dad: i cannot tell u the answer yet coz there are many people wanna know the answer, hee...